FAQ - LIDO Appartementen

Hoe kom ik bij LIDO Appartementen?

LIDO Appartementen
Westeinde 1
1931 AB Egmond aan Zee
Bekijk hier de routebeschrijving naar LIDO Appartementen

Kan ik gratis parkeren in Egmond aan Zee?

In Egmond aan Zee geldt betaald parkeren:

  • 1 maart tot 1 november, van 10.00 tot 19.00 uur.
  • 1 november tot 1 maart, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 19.00 uur (per 1 januari 2023). Overige dagen geldt vrij parkeren.

Bekijk hier de plattegronden met parkeerzones.

  

Sommige accommodaties van Hotel in Egmond beschikken over een eigen parkeergelegenheid. Andere accommodaties stellen tegen betaling een digitale parkeervergunning beschikbaar. Hier kun je lezen wat van toepassing is bij het hotel of appartement van uw voorkeur.

  

Nieuwe parkeerautomaten
Gemeente Bergen is gestart om de parkeerautomaten te vervangen. De werkzaamheden in Egmond aan Zee duren tot medio april. Voor de nieuwe parkeerapparaten geldt:

  • Er kan alleen digitaal betaald worden, bijvoorbeeld met bankpas of telefoon. Betalen met muntgeld is niet meer mogelijk.
  • De automaat print geen ticket meer, er kan een digitaal ticket ontvangen worden. Controle is op basis van het ingevoerde kenteken.

U kunt nog steeds een parkeerapp gebruiken als alternatief voor de parkeerautomaten.

  

De parkeerregels en de vergunningen en de vergunningsgebieden veranderen niet door het vervangen van de parkeerautomaten.

Kan ik mijn auto bij LIDO Appartementen parkeren?

Ja, we hebben een eigen parkeerterrein. Per appartement bieden wij u één parkeerplaats aan. Op de dag van vertrek dient u het parkeerterrein voor 12.00 uur te hebben verlaten.
Het opladen van elektrische auto's is op ons parkeerterrein niet mogelijk. Buiten ons terrein staan enkele oplaadpunten.

Beschikt LIDO Appartementen over een fietsenstalling?

LIDO beschikt over onbewaakte fietsenstalling, onder de noodtrap aan de rechterzijde van het gebouw. Stalt u uw fiets liever op een afgesloten stalling? Dan kunt u gebruikmaken van de fietsenstalling van onze partner Hotel Zuiderduin op 5 minuten wandelen.

Ik ben iets kwijtgeraakt/vergeten. Hebben jullie het gevonden?

Ben je iets vergeten of kwijtgeraakt tijdens jouw verblijf in een hotel of appartement van Hotel in Egmond? Laat het ons weten via het Lost and Found formulier. Geef aan waar en wanneer je bij ons te gast was en beschrijf zo gedetailleerd mogelijk het verloren voorwerp.

Naar het formulier

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden van Lido Appartementen?

Hebt u een verblijf in een appartement van Lido Appartementen gereserveerd? Dan kunt u uw reservering kosteloos wijzigen of annuleren tot 4 weken voor aankomst.

Toch nog vragen? Vul het contactformulier in om uw vraag te stellen, we nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Hoeveel appartementen heeft LIDO Appartementen?

LIDO bestaat uit 14 luxe appartementen, verdeeld over 2 verdiepingen. Alle appartementen hebben een balkon aan de zeezijde. De meeste appartementen zijn per lift bereikbaar. Alleen de 4-persoonsappartementen type A aan de zuidzijde zijn enkel bereikbaar via een trappetje.
Van de 2- en 3-persoonsappartementen en 4-persoons appartementen type B bestaan twee varianten. In de ene variant zijn het slaap- en zitgedeelte op gelijke hoogte met elkaar. In de andere variant ligt het zitgedeelte lager dan het slaapgedeelte en heeft u een trappetje in het appartement.

Hoe kan ik contact opnemen met LIDO Appartementen?

U kunt onze reserveringsafdeling telefonisch bereiken via 072 750 2002. Het is ook mogelijk om ons een e-mail te sturen. Wij doen ons best om te zorgen dat u binnen 24 uur een antwoord heeft op uw e-mail.

Kamerprijzen, betalingen en toeristenbelasting LIDO Appartementen

Alle op onze website genoemde prijzen voor overnachtingen zijn exclusief toeristenbelasting en -heffingen.

  • Tenaamstelling online betalingen: Hotel De Boei BV
  • KVK-nummer: 37067444
  • Btw-nummer: NL8021.92.798.B01

FAQ - Uw verblijf bij LIDO

Wat zijn de in- en uitchecktijden van LIDO Appartementen?

Uw appartement is op uw aankomstdag vanaf 15.00 uur gereed. U kunt inchecken bij de receptie van Hotel de Boei, aan de overkant van LIDO. Is de receptie van Hotel de Boei gesloten? Dan kunt u inchecken bij Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee.
Op de dag van vertrek dient u om 10.30 uur uitgecheckt te zijn. Ook voor het uitchecken vragen wij u naar de receptie van Hotel de Boei te gaan en indien De Boei gesloten is, naar de receptie van Hotel Zuiderduin.

Ik ben slecht ter been. Is LIDO Appartementen geschikt voor mij?

LIDO Appartementen heeft enkele smalle gangetjes waar het met rollator en rolstoel lastig manoeuvreren is. De appartementen hebben hoge drempels en in de badkamers zijn geen aanpassingen gemaakt voor gasten die slecht ter been zijn.
In een aantal van de 2- en 3-persoonsappartementen is het zit- en slaapgedeelte gescheiden door een trappetje. Daarnaast zijn de 4-persoonsappartementen aan de zuidzijde enkel bereikbaar via een trappetje. Neem voor meer informatie over de mogelijkheden contact op met onze reserveringsafdeling.

  
Bij onze partner Hotel Zuiderduin en Appartementen de Egmonden vindt u mindervalidenkamers/appartementen met de benodigde aanpassingen voor een zorgeloos verblijf.

Kan ik mijn hond meenemen naar LIDO Appartementen?

Bij LIDO Appartementen zijn honden (en andere huisdieren) helaas niet toegestaan.

  
Bij onze partners Hotel Zuiderduin, Hotel de Boei, Strandhotel Golfzang, Appartementen De Egmonden en Strandhotel Het Hoge Duin* zijn honden wel welkom.
Belangrijk: informeer om teleurstellingen te voorkomen vooraf naar de voorwaarden en beschikbaarheid bij het hotel/appartement.

  
* Let op: Strandhotel Het Hoge Duin is gelegen in Wijk aan Zee

Zijn de appartementen van LIDO Appartementen voorzien van beddengoed?

Wanneer u arriveert in uw appartement zijn de bedden opgemaakt en liggen handdoeken klaar. Eén keer per week wordt schoon bed- en badlinnen verstrekt.

Wordt het appartement van LIDO Appartementen schoongemaakt?

Eenmaal per week wordt uw appartement gereinigd. Tevens ontvangt u dan schone handdoeken en schoon linnengoed. Ook ontvangt u een nieuw keukenpakket, met onder andere een vaatdoekje, afwasmiddel en een afwasborstel.

U kunt uw afval deponeren in de container bij Hotel de Boei, aan de overkant van LIDO. Deze container vindt u in de steeg links van Hotel de Boei.

Heeft LIDO Appartementen een restaurant?

Onder LIDO bevindt zich Restaurant Van Speijk. Dit restaurant is niet verbonden aan LIDO, maar tijdens uw verblijf kunt u hier prima terecht voor een drankje, lunch of diner.

Is er een lift in Lido Appartementen?

LIDO beschikt over een lift. Het 4-persoonsappartement type A is echter niet te bereiken met de lift. De lift brengt u wel naar de juiste verdieping, maar om bij de entree van uw appartement te komen moet u nog 6 traptredes op. Dit kan een lastig trappetje zijn voor gasten die slecht ter been zijn.

Mag in het appartement gerookt worden?

Nee, ons hele appartementencomplex is rookvrij. Dit betekent dat er niet gerookt mag worden in de appartementen en faciliteiten van het complex.