Extra voordelig naar het strand van Egmond aan zee!

Ook zo’n zin om heerlijk een paar dagen naar de kust te vertrekken? En te verblijven in één van onze prachtige appartementen? Alle appartementen zijn van alle gemakken voorzien voor een geweldige vakantie aan de kust en dat nu met extra veel voordeel! 

De aanbieding

  • Appartementen van alle gemakken voorzien
  • Genieten van je eigen appartement aan de kust

Bekijk de beschikbaarheid van dit arrangement en kies daarna uw appartement.

Prijzen en beschikbaarheid

Faciliteiten in het appartement

  • Zeezicht
  • Balkon aan zeezijde
  • Ruime woonkamer met zithoek en tv
  • Keuken
  • Badkamer
  • Eenmaal per week nieuw bed- en badlinnen
  • Wifi
  • Bereikbaar per lift
  • 1 parkeerplaats per appartement
  • Honden niet toegestaan 

Belangrijk om te weten:

  • Direct betalen
  • Op de dag van aankomst is uw appartement vanaf 15.00 uur beschikbaar
  • Uiterlijk 10.30 uur uitchecken op de dag van vertrek
  • één parkeerplaats per appartement beschikbaar 

Over LIDO Appartementen

LIDO Appartementen is het hele jaar door de ideale uitvalsbasis voor een vakantie of weekendje weg. Onze moderne appartementen voor 2, 3 en 4 personen zijn geopend in juni 2020 en dus gloednieuw.

Een impressie van LIDO Appartementen

Vragen over arrangementen - LIDO

Kan ik mijn hond meenemen naar LIDO Appartementen?

Bij LIDO Appartementen zijn honden (en andere huisdieren) helaas niet toegestaan.

  
Bij onze partners Hotel Zuiderduin, Hotel de Boei, Strandhotel Golfzang, Appartementen De Egmonden en Strandhotel Het Hoge Duin* zijn honden wel welkom.
Belangrijk: informeer om teleurstellingen te voorkomen vooraf naar de voorwaarden en beschikbaarheid bij het hotel/appartement.

  
* Let op: Strandhotel Het Hoge Duin is gelegen in Wijk aan Zee

Wat zijn de in- en uitchecktijden van LIDO Appartementen?

Uw appartement is op uw aankomstdag vanaf 15.00 uur gereed. U kunt inchecken bij de receptie van Hotel de Boei, aan de overkant van LIDO. Is de receptie van Hotel de Boei gesloten? Dan kunt u inchecken bij Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee.
Op de dag van vertrek dient u om 10.30 uur uitgecheckt te zijn. Ook voor het uitchecken vragen wij u naar de receptie van Hotel de Boei te gaan en indien De Boei gesloten is, naar de receptie van Hotel Zuiderduin.

Hoe kan ik reserveren?
Een reservering maken kan zowel online als telefonisch. Daarnaast is het mogelijk om bij de receptie van het hotel te reserveren. Het maken van de reservering is onder voorbehoud van beschikbaarheid.

 

Online reserveren

Een online reservering maken is heel eenvoudig:

  1. Selecteer de gewenste aanbieding, hotelkamer of appartement. Klik op 'Prijzen en beschikbaarheid' of ‘Deze kamer reserveren’.
  2. Kies de gewenste aankomst- & vertrekdatum, aantal kamers en aantal personen. Klik op 'Bekijk beschikbaarheid'.
  3. Selecteer de gewenste kamer en klik op de button ‘Selecteer’.
  4. Voeg eventuele extra’s toe aan de reservering en klik op ‘volgende’ om jouw gegevens door te geven.
  5. Vul jouw naw-gegevens in of log-in met je account. Klik op 'Ik wil mijn boeking controleren'.
  6. Controleer de reservering, kies jouw betaalmethode* en klik op ‘Ik wil betalen’. 

Wanneer je alle stappen doorlopen hebt ontvang je een reserveringsbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.

* Heb je gekozen voor een online betaalmethode? Selecteer je bank en volg de instructies om de betaling af te ronden.
* Heb je gekozen voor ‘Betalen bij aankomst’? Dan vragen we je om het totaalbedrag bij incheck te voldoen.

 

Telefonisch reserveren

Heb je vragen over je reservering of  wil je liever telefonisch reserveren? We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000.

Is online reserveren en betalen veilig?

Je kunt veilig je online reservering maken via de website van Hotel in Egmond. Gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. Dit kun je zien aan het gesloten slotje in de adresbalk.

We behandelen jouw gegevens  zeer zorgvuldig en houden ons aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Bekijk hier ons Privacy Statement

Zijn de appartementen van LIDO Appartementen voorzien van beddengoed?

Wanneer u arriveert in uw appartement zijn de bedden opgemaakt en liggen handdoeken klaar. Eén keer per week wordt schoon bed- en badlinnen verstrekt.

Kan ik gratis parkeren in Egmond aan Zee?

In Egmond aan Zee geldt betaald parkeren:

  • 1 maart tot 1 november, van 10.00 tot 19.00 uur.
  • 1 november tot 1 maart, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 19.00 uur (per 1 januari 2023). Overige dagen geldt vrij parkeren.

Bekijk hier de plattegronden met parkeerzones.

  

Sommige accommodaties van Hotel in Egmond beschikken over een eigen parkeergelegenheid. Andere accommodaties stellen tegen betaling een digitale parkeervergunning beschikbaar. Hier kun je lezen wat van toepassing is bij het hotel of appartement van uw voorkeur.

  

Nieuwe parkeerautomaten
Gemeente Bergen is gestart om de parkeerautomaten te vervangen. De werkzaamheden in Egmond aan Zee duren tot medio april. Voor de nieuwe parkeerapparaten geldt:

  • Er kan alleen digitaal betaald worden, bijvoorbeeld met bankpas of telefoon. Betalen met muntgeld is niet meer mogelijk.
  • De automaat print geen ticket meer, er kan een digitaal ticket ontvangen worden. Controle is op basis van het ingevoerde kenteken.

U kunt nog steeds een parkeerapp gebruiken als alternatief voor de parkeerautomaten.

  

De parkeerregels en de vergunningen en de vergunningsgebieden veranderen niet door het vervangen van de parkeerautomaten.

Kan ik mijn auto bij LIDO Appartementen parkeren?

Ja, we hebben een eigen parkeerterrein. Per appartement bieden wij u één parkeerplaats aan. Op de dag van vertrek dient u het parkeerterrein voor 12.00 uur te hebben verlaten.
Het opladen van elektrische auto's is op ons parkeerterrein niet mogelijk. Buiten ons terrein staan enkele oplaadpunten.

Hoe kan ik een babybedje reserveren?

Wil je een babybedje (€ 7,50 per nacht) reserveren? Neem dan contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 of vul het contactformulier in, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden van Lido Appartementen?

Hebt u een verblijf in een appartement van Lido Appartementen gereserveerd? Dan kunt u uw reservering kosteloos wijzigen of annuleren tot 4 weken voor aankomst.

Toch nog vragen? Vul het contactformulier in om uw vraag te stellen, we nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.